شرکت القا الکترونیک افق عرفان به عنوان یکی از معدود طراحان و تامین کنندگان ماشین آلات صنعت فولاد کشور در راستای تحقق ارکان جهت ساز سازمان مصمم است با بهره گیری از استانداردهای

ISO9001:2015;ISO45001:2018;ISO14001:2015

و ارائه ی محصولات و خدمات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و رعایت الزام های قانونی و مالی و سازمانی و الزام های خاص مشتریان و با اعتقاد و پایبندی به اصولی مانند کدهای رفتاری کارکنان و سیاست اخلاقی افشاگری و اعتقاد به کسب و اشتراک گذاری دانش و تجربه سازمانی فراگرفته شده گامی اساسی و پویا بردارد. این دیدگاه خط مشی شرکت القا الکترونیک افق عرفان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  1. رعایت اصول مشتری مداری و ارتقای سطح رضایت و وفاداری مشتریان از طریق ایجاد رضایتمندی و رسیدگی به موقع به شکایت جهت شناسایی و درک نیازها و انتظارات تلویحی و تصریحی ذینفعان و نهادینه سازی و توسعه کیفیت در تمامی فعالیت های تولیدی و خدماتی سازمان.
  2. ایجاد بستری مناسب جهت ایجاد انگیزه، توانمندسازی و جلب مشارکت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه ی سازمان و اشاعه ی فرهنگ انجام کار گروهی، از طریق ارتقای سطح مهارت فنی و دانش کارکنان به کمک آموزش های اثربخش و مداوم، به کارگیری نیروهایی با صلاحیت و بالا بردن سطح رفاه کارکنان و همچنین تعهد به در دسترس بودن منابع جهت دستیابی به اهداف و استراتژی های سازمان.
  3. افزایش ظرفیت تولید و نیز تنوع بخشیدن به محصولات شرکت، به منظور توسعه ی بازار داخل و خارج از طریق توسعه تکنولوژی و تجهیزات تولید، رعایت استانداردهای مرتبط و اجرای پروژه های توسعه ای مشخص شده در راستای استراتژی سازمان و بهبود در فرآیند طراحی و خرید تجهیزات اصلی و کمکی تولید در راستای بهبود در کیفیت تولیدات.
  4. رعایت مقررات و الزام های قانونی و سازمانی مرتبط با استانداردهای مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی بهداشت و انجام اقدام های منظم و مداوم جهت حذف خطرات، کاهش ریسک های ایمنی و کاهش جنبه های زیست محیطی از طریق پیشگیری وقوع حوادث ناشی از کار، همچنین رعایت الزامات مالی، عملیاتی و سازمانی در راستای ارتباط با مشتریان.
  5. تولید و تحویل به موقع محصولات به مشتریان از طریق پشتیبانی فنی و لجستیکی از فرآیندهای تولیدی و جاری سازی فرهنگ رسیدگی فوری پاسخگویی به شکایت مشتریان در راستای کسب رضایت آنان از طریق خدمات پس از فروش.
  6. آموزش و ارتقای سطح آگاهی مشتریان از طریق برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مرتبط و اعتلای فرهنگ عمومی کارکنان از طریق همایش ها و دوره های آموزشی مرتبط به مباحث سازمانی و اجتماعی مبتنی بر منشور اخلاقی و رفتاری سازمان.
  7. ایجاد محیطی ایمن و آراسته برای کارکنان برای پیشگیری از مصدومیت و بیماری های مرتبط با کار و بالاترین سطح آراستگی در تمامی جنبه های ظاهری، اجرایی و رفتاری، به عنوان سازمانی ایمن و آراسته و زیبا از طریق نظام آراستگی محیط کار (۵S).